الأحد، ديسمبر 17، 2006

اخيرا دنيا المرة دى جد

يا جدعاااااااان اخيرا فيلم دنيا لمحمد منير وحنان ترك نازل
يوم الاربعاء الجاى 20 ديسمبر فى السينيمات
الخبر عرفته بنفسى من جوسلين صعب قابلتها امبارح و قالتلى انه اخيرا هيتعرض و اتكلمت معايا كتير...........
كله يدخل الفيلم بقى

----------
اخيرا حولت البلوج بيتا كان نفسى من زمان ومش عارف انهاردة بدخل لاقيته بيقولى عشان احوله
بس لسه عايز تظبيط بقى

هناك 8 تعليقات:

Shadi يقول...

أولا اقبلني صديق للبرنامج

بجد الخبر ده اسعدني كثيراً
يارب ينزل رينيسانس عشان الغلابة اللي عايشين في أسيوط يعرفوا يشفوه

ياااااااااااااااه
بقالي كتير مستنيك يا منير

انا لازم ادخله في اول يوم واول حفلة

اشكرك بشدة
ميرسي
الف شكر
thanx
...
.......
.....
بجد مستنيه من زمان

SaSo يقول...

Attention please
اوعى تدخله من غيرى

مبروك ع البيتا
شوفت انا اللى قولتلك ازاى
:)

محمد ياسر يقول...

شادى
انت خلاص صديق
ان شاء اله تشوفه

ساسو
اوووك ان شاء الله ندخله مع بعض
و الله يبارك فيكى

غير معرف يقول...

But the new album of Monir will be the Superior , absolutely !

متغيرة شوية يقول...

أكره أن أكون حاملة الأخبار السيئة
لكن السينمات شالوه تاني..مفيش غير ريفولي قالت انها حاطاه وهتشيله على الاربع الجاي..

هتلاقي ياسمين كاتبة عن الموضوع ده بالتفصيل في انا حرة
الحق ادخله بقى

محمد ياسر يقول...

لا يا سلمى موجود فى كايرو مول لسه وفى وندر لاند لحقيه انتى بس
انا دخلته
بس فى خبر اسوأ مش هقولك عليه دلوقتى

غير معرف يقول...

المهم حولت لبيتا ازاي

أنـــا حـــــــــرة يقول...

كنت المفروض اروح الفيلم ده النهاردة بس ربنا يسامح ابويا غلس عليا و ما رضيش بس انا هتصرف و اروحه برضه