الأربعاء، يوليو 18، 2007

دعوة لاحتفالية جلسة ثقافية

اعزائى المدونين
ادعوكم لاحتفال الجماعة الادبية الجلسة الثقافية
الخميس 19/7 الساعة 7
المكان بيت السحيمى فى القاهرة الفاطمية ش المعزلدين الله

الاحتفالية بها العديد من المفاجأت الجميلة جدا
بجد اى حد حابب يجى لا يتردد
مش هتكون جلسة عادية ونقاش ادبى و كده لا هتلاقو حاجات تانية مبهجة

تحياتى

هناك 5 تعليقات:

shady يقول...

ازيك يا محمد باشا

كان نفسي ابقا معاكم بحد بس غصب عني مش هاينفع

بس حبيت اسلم واسجل اعتذار ..

ماتقلقوش .. روحي هاتبقا هائمة في فضاء الأوبرا

تحياتي

حسن ارابيسك يقول...

محمد
الحقيقة بيت السحيمي من الحاجات الأماكن الجميلة جداً اللي زرتها كتير خصوصاً بعد ما تم ترميمه وتجديده بروعة متناهية
شكراً للدعوة دايماً انت كده سابقنا وصاحب واجب
وعلى فكرة انا عازمك على طبق فول مدمس في مدونتي

شقلوطة يقول...

أنا حضرت بس للأسف مشيت علطول ..
يادوب سمعت قصايد ملكة و سلمى ..و مشيت بعد سلمى علطول ..
كان نفسى بجد أكمل لإنى كنت مبسوطة بالجو ..مع ان الدنيا كانت حر موووت
و طبعا شفتك هناك ..
..

محمد ياسر يقول...

شادى
ماشى هنعديها المرة دى و تتعوض مرة جاية

حسن ارابيسك
طب مشفتش حضرتك مجتش ليه؟؟ كنت هبقى سعيد بوجودك
و انا جاى اخد طبق الفول

شقلوطة
ينفع يعنى تمشى على طول فى الاول كده مش كنتى تستنى الحاجات التانية كانت حلوة

و شفتينى طب مكلمتنيش ليه؟؟
ينفع كده

تحياتى

غير معرف يقول...

~..........................................